Veelgestelde vragen

Wat betekend leasen bij Homebright?

Een televisie, bank of boxspring is een dure uitgave en vervelend om in één keer te doen. Bij Homebright heb je de optie om voor een vast laag bedrag per maand hier zorgeloos van te genieten.

Hoe kan ik producten bestellen bij Homebright?

Op de website van Homebright zijn alle spullen beschikbaar die je bij ons kunt leasen. Kies jouw favoriete product, vul je gegevens in en voltooi je aanvraag. Geen zorgen, je hoeft helemaal niks af te rekenen. Homebright neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Hoelang duurt de leaseperiode?

De leaseperiode duurt 5 jaar, daarna heb je verschillende opties. Zo maak jij altijd gebruik van de nieuwste en beste spullen.

Hoe werkt de levering?

Wanneer jouw product gereed is voor verzending nemen wij contact met jou op voor de levering, wij komen wanneer jou het beste uitkomt.

Zijn er naast het maandelijkse leasebedrag nog meer kosten?

Nee, naast het lease bedrag zijn er €0,- kosten! De levering, eventuele schade of reparatie en het product zijn hier allemaal bij inbegrepen.

Wat gebeurt er na de leaseperiode?

Na de leaseperiode heb je drie verschillende mogelijkheden: je kan het leasecontract beëindigen, het product overnemen voor een klein bedrag of gewoon doorgaan met het leasecontract. Uiteraard kan je, als je het contract opzegt, gewoon weer iets nieuws uitzoeken!

Hoe zit het met de garantie?

Tijdens de leaseperiode heb je volledig garantie over de kwaliteit van het product! Gaat het kapot? Geen zorgen, bij komen het kosteloos repareren en desnoods vervangen.

Wat moet ik doen bij schade?

Oei, heb je last van een kapot product? Heel vervelend, maar Homebright komt dit natuurlijk oplossen! Stuur een mailtje naar service@homebright.nl en wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op!

Kan ik het contract tussentijds opzeggen?

Nee, het contract iets niet tussentijds opzegbaar.

Hoe werkt het met het betalen van de lease?

De leasetermijnen worden automatisch geïncasseerd door Homebright BV op een moment in de maand die gezamenlijk is vastgesteld. Bij een mislukte incasso zal Homebright contact met jou opnemen voor een gezamenlijke oplossing.

Hoe kan ik jullie bereiken als ik meer wil weten?

Wij zijn bereikbaar via Whatsapp (06 29557440), Facebook messenger en via de mail (info@homebright.nl).